sobota, 5 stycznia 2013

Justin palił marihuanę!

Ostatnio w sieci pojawiły się bardzo przykre informację, że Justin pali marihuanę! Na początku nie wierzyłam w te plotki, ale do sieci trafiły fotki z tego zdarzenia. Niektórzy sądzą, że to nie Justin, ale raczej gościu nie mógłby być tak podobny. Możliwe jest też, że to przeróbki, ale tego nie wiadomo. Musimy się dowiedzieć co Justin powie na ten temat. Na zdjęciach jest też alkohol! Zobaczcie zdjęcia :



Co myślicie o fotkach? Ja tam nic przeciwko tego nie mam, to jego sprawa. Ale to co ostatnio przeczytałam na internecie mnie zszokowało. Podobno paparazzi zginął goniąc ferrari Justina!

Zapraszam do czytania. Oczywiście ja nie wiem czy to prawda czy plotki.
Chodzi o to iż :

Fotograf o imieniu Chris Guerra podobno zginął gdy próbował dogonić białe ferrari Justina. Gonił Justina ponieważ chciał zdobyć fotki Justina z Seleną w aucie palącego marihuanę i pijącego alkohol! Podobno widział ich. Zadzwonił do swojego kolegi i powiedział mu :

"Nie uwierzysz, jakie mam szczęście. Los Angeles jest zupełnie wymarłe. Wszyscy myślą, że Justin i Selena są w Meksyku, ale tak nie jest. Widzę ich teraz oboje. Justin pali marihuanę i piję alkohol jadąc ferrari! ''
Podobno było to na sekretarce Chrisa.
To co powiedział Chris potwierdzają jego koledzy, ale nie wierzą w jego słowa. 

Chris podobno zmarł potrącony przez samochód gdy fotografował Justina 'niby palącego marihuanę'!
Gościu możliwe, że zmarł przez swoją głupotę. Możliwe że pomylił ich z kimś innym.

Są sądzicie o tym? Ja nie wiem w co wierzyć, a w co nie. Ale jeśli to prawda to naprawdę szkoda gościa... Przykre to. Ja mam nadzieję, że to wszytko to tylko plotka. A co do Justina. To nie możliwe, żeby pił i palił jadąc ferrari! 

Dziękuję dobranoc xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz