sobota, 22 grudnia 2012

''Believe Acoustic''

Znowu przepraszam za dzień bez postów. Mówiłam już, że będę miała trudności z powodu braku czasu, ale wczoraj po prostu wyleciało mi z głowy :/ Dodam dziś już nowe posty, naprawdę sorki. A teraz wracam do posta. Jak wcześniej dodałam filmik z Justinem z wywiadu z Ellen, Justin mówił tam o płycie Believe Acoustic, która ma wyjść w styczniu. Znamy już listę piosenek.

Oto piosenki z ''Believe Acoustic'' :

1. Boyfriend,
2. As Long As You Love Me,
3. Beauty And A Beat,
4. She Don't Like The Lights,
5. Take You,
6. Be Alright,
7. All Around The World,
8. Oraz tajemnicza piosenka z Ede'm Scheeranem.
Jestem ciekawa ostatniej piosenki, bo uwielbiam Ed'a, to niesamowity artysta, napisał dużo piosenek One Direction, mojego ulubionego boysbandu :)

A oto okładka płyty :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz